rogierblokhuis.reismee.nl

Una Casa!

Hallo allen :)
Bij terugkomst uit madrid had leon gelukkig een goed weekend gehad, hij heeft echter wel een ticket voor vrijdag geboekt om terug te vliegen naar nederland, en deze erasmus dus af te sluiten. Ik zal dus alleen verder moeten. Heb me hier zo snel mogelijk op ingesteld want je kijkt dan toch in eens anders tegen de mensen met wie je bent aan. Ben dus hard op zoek gegaan naar nieuwe matties. Het probleem van geen appartement hebben werd hierdoor nog iets leuker omdat ik dus vanaf die dag alleen op zoek kon gaan. Toch altijd leuk als iemand in het zelfde schuitje zit als jou.


Anyway we hadden wat lekkere dagen met goede zon eigenlijk alleen nog maar gehad,, We gingen dinsdag avond nadat we een goeie siesta hadden gehouden, is hier trouwens echt nodig.. Je wordt zooo loom van de hele dag zon dat als je er buiten in rond loopt en niet eens zoveel doet rond 9 uur gewoon wil pitten, echt zo raar.. anyway wij dus stappen met de hele erasmus groep wat echt leuk was, iedereen is super geïntresseerd in elkaar en loopt gewoon lekker een biertje te drinken met elkaar. Ging wat lullen met een italiaan waar ik wel eens naast zit tijdens de cursus spaans. Hij had nog een kamertje in de aanbieding dus ik lekker socializen met hem en mocht vandaag komen kijken :) Was een prima kamer 10 min lopen van zowel het centrum als de uni ze hebben een woonkamertje en een overdekt terrasje. De huisgenoten bestaan uit een beetje suffe duitser (eerste oordeel, is nog wel eens fout) een nederlands meisje en dus de italiaan die voor de pasta gaat zorgen :) De kamer zou 170e per maand moeten gaan kosten. Goeie prijs dus, morgen heb ik een afspraak met de huisbaas dus de deal is aardig rond. Er zou eigenlijk nog iemand komen kijken maar ik had haar dus blijkbaar mee moeten nemen naar die kamer aangezien ze hier ook in het hostel zit. Dikke doei voor de concurrentie dus :) Helaas heb ik geen kamer van 20m² dus de gasten kunnen niet bij mij pitten, ken toevallig wel een hostel voor 7e per nacht..

Morgen hoop ik daar dus heen te verhuizen en eindelijk te settelen en een beetje op mezelf te zijn ipv uit een koffer te leven en in kamer met 8 bedden te slapen. Er is helaas nog geen internet daar dus dat moet ik nog ff regelen. Zal dan het blogje op de uni bijhouden. Heb tevens een spaans nummer geregeld voor als iemand me wil bellen hier :) 693265200 alle erasmus studenten hebben dezelfde provider gergeld zodat we onderling gratis kunnen bellen ofzo, wel chill dus :)

Heb vandaag ook een spaans toets gehad, over zon 30 werkwoorden en alle vervoegingen daarvan, was vrij pittig maar ik was behoorlijk in mn nopjes over mn casa dat het me niet veel kon boeien. Vrijdag gaat leon dus weg en vanaf dan moet ik het doen met de huisgenoten en de vrienden die ik hier heb gemaakt. Komt wel goed denk ik. Moet nog steeds aan mn spaans blijven werken omdat alle italianen, spanjaarden en nog wat andere mensen niet zo begaafd in het engels zijn dus dat wordt mn goal voor de komende tijd.

Morgen gaan we ook een pot voetballen met de erasmus kliek dus hoop dat ik zo wat respect kan afdwingen, wordt erg lastig vrees ik..

¡Hasta luego!

Reacties

Reacties

fleur

Heeeeeeeeej helemaal fijn dat je casa in orde is, werd wel is tijd :) Is t nog steeds lekker weertje daar ja?? Heb zin om alles te zien daar, ben benieuwd :) xx

awakenings

rogier, heb volgens mij een dilemma voor je.. Awake is in het weekend van 27/28 nov...

niet!

data is nog niet bekend, de 2 voorgaande jaren was het het weekend daarvoor, dus hopelijk dit jaar ook ;) en anders geen awake dan maar ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!